Σε αυτήν την ξεχωριστή εκπομπή, η Μαρία Σολωμού φιλοξενεί τον Tranno, έναν από τους πιο αναγνωρίσιμους καλλιτέχνες της ελληνικής trap σκηνής. Μαζί συζητούν για τη ζωή πίσω από τα φώτα, τις προκλήσεις που έχει αντιμετωπίσει και τις αλήθειες που διαμορφώνουν την προσωπικότητά του. Ετοιμαστείτε για μια αποκαλυπτική και γεμάτη γέλιο συζήτηση, γεμάτη στιγμές που θα σας συναρπάσουν!
Το Video “ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΤΟΝ TRANNO | powered by betsson | Ep.50” αναρτήθηκε 10/06/2026 στο Youtube κανάλι MariaTiNixta










































ΑΠΟΛΑΥΣΗ!!!!ΤΙ ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΙ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΟ!!!!ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ!!!!
Νιώθω τόσο πολύ ότι η Μαρία προσπαθεί η δόλια να βγάλει έστω κάτι από αυτόν τον άνθρωπο αλλά θεωρώ ότι δεν έχει να πει κάτι ουσιαστικό και φαίνεται ! Παρόλα αυτά μπράβο του που πουλάει .. συγχαίρω την Μαρία για την υπομονή της
Δεν με θέλει για τον τρανό με θέλει για το χρήστο με πιάνεις λίγο τη διάφορα βέβαια μεγάλη διαφορά😂😂 34:53
Στο πρώτο 20 λεπτό σκεφτόμουν πως δεν θα καταφέρουν να βγάλουν την συνέντευξη, όμως βλέποντας την ολόκληρη μου έμεινε καλή εντύπωση για τον Χρήστο-Τρανό. Δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια μόρφωση ή τα ίδια ερεθίσματα ώστε να εκφράζονται με τακτ και να στηρίζουν τα επιχειρήματά τους σε φιλοσοφικές αναφορές γιατί είδα κάποιοι ήδη συγκρίναν τον λόγο του με του light. Απλό παιδί, προσγειωμένο που δυστυχώς δεν μπορεί να εκφραστεί για να «πουλήσει» τον εαυτό του και γ αυτό ακούει κράξιμο από τις διάνοιες του πληκτρολογίου.
Ωραία συνέντευξη Μαρία ! Trannos μόνο !!!!🔥🌟🥇🥇🥇🥇🔝👑 tranne είσαι Κορυφαίος και πάντα θα είσαι ! 🎼🔝🥇 🥇🥇🥇🌟
Αντιλαμβάνομαι οτι δεν εχει μεγάλη ευφράδεια λόγου ,ηταν και η Μαρια πολυ μπαμ μπουμ με τις ερωτήσεις,αλλά πραγματικά φαινεται καλο παιδι και τα ειπε ωραια και μετρημένα .
Μαρία, το "θέατρο" που παίζεις τόσα χρόνια με τη δήθεν υποστήριξη των γυναικών κατέρρευσε οριστικά. Είναι τουλάχιστον ξεφτίλα να παριστάνεις την προστάτιδα των αδύναμων, όταν η ίδια γελούσες σαν κατίνα και έλεγες "πολύ καλά έκανες" σε κοπέλα που παραδέχτηκε ότι ξυλοκόπησε τον σύντροφό της.
Εκεί η βία δεν σε πείραξε;Και τώρα, για μερικές χιλιάδες views και για τις προσωπικές σου σχέσεις με την τραπ σκηνή, ξεπλένεις με χαμόγελα ανθρώπους που υποτιμούν και εξευτελίζουν τις γυναίκες σε κάθε τους στίχο.
Είσαι η προσωποποίηση της υποκρισίας.
Πουλάς φτηνό φεμινισμό στην κάμερα για να μαζεύεις ακόλουθους, αλλά στην πραγματικότητα συμβαδίζεις και στηρίζεις ό,τι πιο σάπιο υπάρχει.
Μην ξαναμιλήσεις για κακοποίηση και δικαιώματα, έχεις χάσει κάθε ίχνος αξιοπιστίας και ο κόσμος σε έχει καταλάβει.
Τελικά οι αξίες σου σταματούν εκεί που αρχίζουν τα views, τα κλικς και οι προσωπικές σου σχέσεις με την τραπ σκηνή.
Είναι θλιβερό να εργαλειοποιείς ένα τόσο σοβαρό κοινωνικό ζήτημα μόνο για το περιεχόμενο, την ώρα που στην πραγματική ζωή συμβαδίζεις με ό,τι ακριβώς υποτίθεται ότι πολεμάς.
Η στάση σου πλέον σε εκθέτει ανεπανόρθωτα.
Αποκλείεται να το ανέβασαν αυτό 😭
Μονο ο light μπορεί να μιλήσει σωστά όλοι οι άλλοι είστε για τα μπάζα ειδικά εσυ Τρανούλι πιες κανένα χυμό πορτοκάλι και άσε τις συνεντεύξεις
Άβολο ολο
Λάτρεψα τις απαντήσεις του, και αυτό γιατί δεν το παίζει ένας ακόμη βαθυστόχαστος φιλόσοφος της ζωής, όπως κάνουν όλοι. Στα λόγια είναι όλα εύκολα, να το παίζεις φιλοσοφημένος και να λες τα σωστά και τα ωραία. Στην πράξη δεν εφαρμόζονται όλα το ίδιο εύκολα, οι περισσότεροι συνεντευξιαζόμενοι που βγαίνουν και τα λένε όλα ωραία και φιλοσοφημένα μπορεί να μην κάνουν ούτε τα μισά από αυτά στη ζωή τους και τέλος, είναι πολύ άβολο να παινεύεις διαρκώς τον εαυτό σου κι επειδή έχεις καταλήξει σε δύο φιλοσοφικά συμπεράσματα ζωής να θεωρείς ότι είσαι ο πανέξυπνος του αιώνα. Ο Τρανός φάνηκε ότι δεν το ‘χει αυτό, είναι ταπεινός, δεν θεωρεί ότι είναι ο πιο σπουδαίος, δεν θεωρεί ότι κάνει κάτι φοβερό, δεν θεωρεί ότι κάποιος είναι , δεν θεωρεί ότι είναι ο καλύτερος όλων και δεν κάθεται να υπεραναλύει τη ζωή, ενώ ο light θεωρεί ότι κάποιος είναι επειδή θα αναλύσει και θα σκεφτεί τη ζωή λίγο παραπάνω. Και είναι αστείο γιατί κατάφερε να βγάλει λεφτά επειδή βρίζει και το παίζει μάγκας και γαμι-ς στα τραγούδια του. Δλδ είναι αστείο ότι άνθρωποι έχουν καταλήξει να πιστεύουν ότι είναι κάποιοι επειδή βγάζουν λεφτά και λένε δύο αμπελοφιλοσοφίες αγνοώντας τον τρόπο που βγάζουν τα λεφτά τους, δηλαδή με έλλειψη ποιότητας
Βαρέθηκα να την ακούω. Όντως λες και είναι στον ψυχολόγο!!!
νομιζω πως αν δεν ειναι χαζος ο αλλος δεν τον προοθουν κιολας..
Άβολο… Hard to watch…😅
Άβολο! Το παιδί δεν ηξερε να απαντήσει ουτε στην ερωτηση- τι ήθελες να γίνεις οταν ησουν μικρός.
Μια 'μικρογραφια" της κοινωνίας μας σημερα..πολυ λουσα κ φανφάρες κ απο μέσα τίποτα.
Έκανα like για την προσπάθεια και την υπομονή της Μαρίας 😅😂❤
Ο τρόπος που μιλάει και η χροιά του μου θυμίζει τον Περιστερόπουλο χαχαχ
Χαράς την υπομονή σου!!!
Ειλικρινά σε θαύμασα κορίτσι μου!!!
Άντεξα μόνο 30 λεπτα κ αυτα με το ζόρι.
Μέχρι στιγμης,ειναι η μοναδική συνέντευξη σου που δεν είδα ολόκληρη!
Ρε τρανε πάρε ενα μουνοπανο να σκουπίζεις τα γυαλιά γιατί οπότε τα βαράει το φως στο γυαλί είναι λες και τα έβγαλες από σακούλα με πατατάκια 😅
No feet 🥲
Πρώτη φορά βλέπω τον tranno τόσο ντροπαλό,περίεργο στον Αρναούτογλου το 22 ήταν πολύ άνετος.
Malaka NA ti akoune ta pedakia kai tous exoun kai eidola malaka mou …mualo koukoutsi
Δεν είδα πάνω από 5 λεπτά… 💀😂
Εμένα μου άρεσε πάρα πάρα πολύ η συνέντευξη πέρασε η ώρα μ όμορφα 😊
Μετά ήπιατε τπτ μαζί ? 😂
Τελείως άλλο vibe ο ένας με τον άλλον καμία συνοχή στην συζήτηση επίσης απλά ΓΕΛΕΙΟ🤣 δεν μπορώ να πω το απόλαυσα…..
Μαρια στον εχουν
χώσει ολα τα
Κ'αθυστερημέν'α 😅😅😅
Ξ'EKΩLIAR'A
Στα 4 λεπτά το έκλεισα. Γελοίος. Αλλά τι σημασία έχει!! Fail
Οοοοκκκκ
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω γιατί δεν έγινε παπάς?
Αν είσαι φαν του από το 2020 δεν άκουσες τίποτα καινούργιο ..😂😭
Σα μαμά τον είχε η Μαρία. Το παιδί θα ωριμάσει… δεν είναι κι εύκολο 26 χρονών να έχεις κάνει όσα έχει κάνει. Σε λίγους συμβαίνει. Δύσκολη η διαχείριση. Ζει το τώρα…και φαίνεται ότι δεν το έχει με το διάβασμα. Ας κάτσει κι άλλος στην ηλικία του να του πάρουν συνέντευξη να δούμε τί θα πει…❤
Ti dougani ine afto re mlkes 😂
πιο κατω δεν παει!
Νιώθει πάρα πολύ άβολα φαίνεται από τη στάση του σώματος τον τρόπο που μιλάει κάνει συνέχεια κινήσεις με τα χέρια του τα τρίβει δεν πειράζει ταιριάζουμε όλοι με όλους
Δεν βλεπετε δυστυχώς… 😅
Λες και μιλαει με 15χρονο
Τα λέει καλά πάντως.. πρέπει πάντα να ακούμε τους πάντες χωρίς εύκολα συμπεράσματα❤❤ ❤❤
Πώς γίνεται να μιλάνε τόση ώρα χωρίς να λένε τίποτα????
Μαράκι άσε κάτω τον πιτσιρικά 😂😂😂😂
Η πιο βαρετή συνέντευξη που έχω παρακολουθήσει …η Μαρία σωστή οικοδέσποινα ! Συνήθως παρακολουθούμε συνεντεύξεις για να μας μείνει έστω & κάτι … τώρα απλά έχασα τον χρόνο μου .άποψή μου 🫰🏼
Ρε Τρανούλη πες μια φορά την αλήθεια οι παιδικοί σου φίλοι σε παράτησαν όλοι
Σε έφαγε η κόκα και η έπαρση
1000 πουστιες εκανες όχι 1000 καλές 😊
Μαρία μου χαρά στην υπομονή σου…Μόνο αυτό έχω να πω…
Kane me hermes