Στο βίντεο “ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ;”, εξετάζεται η πιθανή αντικατάσταση των παραδοσιακών μπαρών στα διόδια με ένα νέο σύστημα ηλεκτρονικής χρέωσης που χρησιμοποιείται ήδη σε πολλές χώρες. Αυτή η καινοτομία αναμένεται να φέρει σημαντικές αλλαγές στον τρόπο που ταξιδεύουμε στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, διευκολύνοντας τις μετακινήσεις μας. Ανακαλύψτε τις εξελίξεις και πώς αυτές μπορεί να επηρεάσουν την ταξιδιωτική εμπειρία σας!
Το Video “ΑΛΛΑΖΟΥΝ ΟΛΑ ΣΤΑ ΔΙΟΔΙΑ;” αναρτήθηκε 21/06/2026 στο Youtube κανάλι CarStories








































Να καταργηθουν η τα διοδια η τα τελη κυκλοφοριας
Πλέον για να κάνεις τη διαδρομή Αθήνα Θεσσαλονίκη θα θέλεις 100 €. Πάρα πολύ καλά
ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΔΙΟΔΙΩΝ….ΩΠΩΣ ΣΤΟ UK ΕΡΧΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΝΩ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΑ ΔΙΟΔΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΚΑΙΩ
Και οι εργαζόμενοι ?? Για να κονομάνε περισσοτερα τα κοπρόσκυλα
Πιο πολύ θα μας ενδιέφερε να μάθουμε αν τα διόδια κ οι συμβάσεις που εχουν γίνει συμβαδίζουν με το σύνταγμα κ τα αντίστοιχα άρθρα του συντάγματος κ είναι νόμιμες.
Η Ελλάδα είναι είκοσι χρόνια πίσω σε πολλά πράγματα που θα του έκαναν καλύτερη και ευκολότερη την ζωή.
Οι απατεώνες πολιτικοί ποτέ δεν εργάστηκαν για το συμφέρον του πολίτη που τους εξέλεξε, αλλά για το συμφέρον τους αποκλειστικά .
Στην Ισπανία τα καταργησανε και τα σπάσανε…
τα πληρώνουμε μέσα από τα τέλη κυκλοφορίας , απλά είναι ένας ακόμη τρόπος να μάς ελέγχουν κατασκοπευτικά .
Πληρης φακελωμα θελω να πληρωνω με μετρητα
Στην Ιταλία πληρώνεις τα χιλιομετρα που κάνεις εδώ και 40 χρόνια!
Tι βλακειες ειναι αυτες,και συγνωμη αλλα ποσο χαζος πρεπει να ειναι καποιος για να φαει το αφηγημα της "δικαιας χρεωσης χρησης ".(πραγματικα για γελια)
Δηλαδη για να γλιτωσω μερικα λεπτα ή και ευρω θα "φακελονωμε" .(Την ευφυΐα του σατανά τη μάθαμε..)
Επισης δεν καταλαβαινω αφου καθε οχημα στο κοσμο πληρωνει τελη για να τσουλαει τις ροδες του στους δρομους , ποιος ειναι ο αντικειμενικος λογος υπαρξης των διοδιων…?
Η πλήρη εφαρμογή τού Όργουελ,με ένα χαρτάκι στην είσοδο και πληρωμή στην έξοδο θα λυνόταν τό πρόβλημα εύκολα και γρήγορα χωρίς Όργουελ.
Ή διόδια ή τέλη κυκλοφορίας, όχι και τα δύο, άραγε είναι για το καλό μας αυτό ή είναι μια ηλεκτρονική παγίδα κατά την ελευθερία μας? Γιατί τα πράγματα ανά τον κόσμο εξελίσσονται περίεργα, για αυτό προσοχή και τα μάτια μας ανοιχτά, γιατί δεν αξίζει να ρισκάρουμε την ελευθερία μας, για την ευκολία μας…
5 το πολύ διόδια σε όλη την Ελλάδα του ενός euro…. όπως το 1980!!!!!!κ πολλά είναι……