Ο… γκουρού των διτρόχων, Θανάσης εξηγεί στο κοινό του TractioN πώς ένας χαρακτηρισμός που παλαιότερα αφορούσε τα… «κακά παιδιά», τους αποκαλούμενους «street fighters», πλέον εξαγνίστηκε από οτιδήποτε αρνητικό και πέρασε στην επίσημη ονοματοδοσία της DUCATI. Μια υπέροχη, σούπερ σπορ μοτοσικλέτα, με ισχυρές δόσεις δύναμης, τεχνολογίας αλλά και καθηλωτικής γοητείας!
Το Video “TractioN 2026 | Ducati Streetfighter V2S” αναρτήθηκε 28/02/2026 στο Youtube κανάλι tractiongr











































Ducati για οσους ξερουν ή θελουν να μαθουν , ομως …..!
HP corse εξάτμιση βλέπω
Ergalio…
Παναγία μου α σκοτωθούμε!
Ε οχι νταξει 20300 ειναι καλη τιμη…..απλα λειπουν αλλες δυο ροδες, οροφη, και 600 κυβικα ακομα…
Συνελθετε ρε ειναι 2 ροδες αυτοοοοο
35 άλογα κάτω από το απερχόμενο με ίδια τιμή, πως σας είπαν απο την αντιπροσωπεία να το πλασάρετε αυτό? Μάλλον ο μέσος αγοραστής δεν ξέρει το προηγούμενο..
Πεταμένα λεφτά για άχρηστες μοτοσυκλέτες πλέον που δεν ανοίγεις πουθενά γιατί θα χάσεις το δίπλωμά σου σε χρόνο ντετε! στο τέλος όλοι harley θα πάρετε 120 χιλιόμετρα εθνική και πολλά είναι με σέλα καναπέ και αμερικανιά μέχρι το κόκκαλο
πολυ καλο…αλλα ελα που εχω φαει κολλημα με τα μονομπρατα!!!οποτε V4!!!
Ότι πληρώνεις παίρνεις σε αυτή την κοινωνία για αυτό σε κάτι χώρες σαν την Ελλάδα βγάλανε και τα κινεζοινδικα…..
Εργονομία;
Θανάση όχι όπως και σε όλα στον καινούργιος cp3 κατεβάζεις με άνοιγμα γκαζιού 😎
Εχω το V2 του ‘22 και δεν θα το άλλαζα με αυτό με τίποτα! Επίσης πιστεύω η Ducati έκανε λάθος με το line up, 120 αλογάκια έχεις το monster, τώρα υπάρχει τεράστιο κενό μέχρι το V4