Οι οδηγοί drift είναι αυτοί που προσφέρουν άφθονο θέαμα με το… πλάι στους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού και συγκεκριμένα στο θεσμό των αναβάσεων.
Στην πρόσφατη ανάβαση Κύμης (16-17 Μαΐου 2026) συναντήσαμε τους οδηγούς που τρέχουν με ειδικά διαμορφωμένα αυτοκίνητα, μιλήσαμε μαζί τους, μας έδειξαν τα οχήματά τους και μας είπαν τι είναι αυτό που τους εξιτάρει περισσότερο από το να πετύχουν καλό χρόνο.
Ένα βίντεο με τους πρωταγωνιστές του θεάματος!
———————————————————————————-
00:59 Γιώργος Μπαράκος BMW 318
02:35 Γιώργος Λέπουρης Ford Sierra
04:11 Μπάμπης Δημητρίου BMW E30
06:25 Παναγιώτης Εγγλεζόπουλος Nissan Silvia
07:52 Μανώλης Εγγλεζόπουλος BMW E36
09:38 Παναγιώτης Σχινάς BMW 318
11:05 Παναγιώτης Δούβαλης BMW E36
12:54 Αντώνης Γεωργίου BMW E46
15:35 Νίκος Ταυρής BMW E36
17:07 Θανάσης Κοράκης Nissan Silvia
18:24 Γιώργος Τζουνόπουλος Toyota Corolla
19:40 Χρήστος Ρουσόπουλος Toyota Corolla AE86
———————————————————————————-
Περισσότερο υλικό και backstage στα Social Media:
Instagram ▶ https://www.instagram.com/vasilis_saribalidis/
Facebook ▶ https://www.facebook.com/profile.php?id=634209298
TikTok ▶ https://www.tiktok.com/@vasilis_saribalidis
———————————————————————————-
#anavasikimis #drift #saribal
Το Video “Έλιωσαν… στα παντιλίκια || Ανάβαση Κύμης” αναρτήθηκε 22/05/2026 στο Youtube κανάλι Βασίλης Σαρημπαλίδης









































Τζουνοπουλοσσσσσς🔥🔥🔥
raflaaaa
Μπράβο 👍 Σε Όλους Παιδιά,, Όλοι Απλά ΥΠΈΡΟΧΟΙ
Βασίλη μου το σωστό είναι μπαντιλίκια, δες το στο AI, απλά το παντιλίκια είναι απλοποιημένο…
Βασίλη την επόμενη φορά που θα πας Κύμη κάνε στάση για Μπακλαβά στην πλατεία στο Σιδεράκη….όνειρο
Poli wreo videooo omastoras m o douvalis itan poli piromenos….
Κάποτε. Τα πισοκινητα εμείς. Παλιά κάναμε. Κολιες τετακερ. Παντιληκια τώρα όλα προστινοκινιτα😢😢😢😢😢
Αυτό για αυτούς που σε κάθε βίντεο με ανάβαση που έχει drift απορούνε που δεν τους ενδιαφέρουν οι χρόνοι ή είναι φυγουρατζήδες! Να ποια η ανταμοιβή τους! Του Δημητρίου junior βγάζει τόσα άλογα; Πέρασε και τον μπαμπά! Με στεναχώρησε για τα Lexus βέβαια. Δυο μοτερ BMW κι το ένα έκαιγε λάδια! ΧΑΧΑΧΑ!!
Ο Γερμανός πισωκουνας BMW m3 έκαψε λάστιχο σε κάθε σημείο της διαδρομής λεμε🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁🏁👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
Αγώνας……..δια της πλαγίου οδού!!!😉🤪👍😁
Τρομερά περάσματα !!! Μπράβο σε όλους
Όχι με το πλάι , αλλά με τις πάντες!!!!!!
👍👍👍
Drift>>>Grip <3
πρωτος