Στο βίντεο “ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΙΟΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ;” εξετάζουμε τις πιθανές και σημαντικές αλλαγές που ενδέχεται να φέρουν τα διόδια στην Ελλάδα. Μάθετε για τις νέες τεχνολογίες και τα σχέδια που προγραμματίζονται για το μέλλον των αυτοκινητοδρόμων, καθώς και τις συνέπειες που μπορεί να έχουν οι εξελίξεις αυτές στους οδηγούς. Κρατήστε επαφή με τις τελευταίες ειδήσεις γύρω από την οδήγηση και την υποδομή της χώρας!
Το Video “ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΔΙΟΔΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ;” αναρτήθηκε 14/03/2026 στο Youtube κανάλι CarStories











































Να καταργηθουν τα διοδια δεν εζουμε λεφτα πληρωνουμε τελη
Τωρα απο οτι βλεπω κανουν και νεα διοδια. Σε λιγο θα θελεις 100 ευρω βενζινα και 150 διοδια. Αισχος οια
Μακάρι να γίνει αυτό γιατί είναι άδικο να πληρώνεις όλον τον δρόμο χωρίς να τον διανύεις
Καλυτερο το βλεπω απ το να πληρωνεις ολη τη διαδρομη αλλα τα διοδια ειναι πλεον παρα πολλα και πολυ ακριβα. Κατι πρεπει να γινει. Δεν μπορουμε να μετακινηθουμε πλεον
Δρόμους δεν έχουμε……. διόδια πληρώνουμε……μόνο στην τακατουκα υπάρχει αυτό απατεώνες
Ρε παιδιά για θυμίστε μου…. Τι είναι τα διόδια??? 🤔🤔 Γιατί εκτός από το Google Maps υπάρχουν και άλλες εφαρμογές που βρίσκουν ακόμα καλύτερες διαδρομές πχ "Here We Go" "MapsMe" "OsmAnd"… Και ως προς το καύσιμο όπου λένε ότι χωρίς διόδια είναι παραπάνω το έχω μετρήσει στην ίδια διαδρομή και μου βγαίνει και λιγότερο καύσιμο χωρίς διόδια
Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι οι πολιτικοί δεν ενδιαφέρονται για τον πολίτη αλλά για την τσέπη τους και για τα κέρδη των εταιρειών.
Πόσα λεφτά δόθηκαν πχ στην Κρήτη τώρα έξτρα ή σε άλλα έργα;;;
Αντί για να απλουστεύσουν τα πράγματα τα περιπλέκουν, με πομπούς , πομπάκια και κολοκύθια.
Στη Ευρώπη πληρώνεις στο βενζινάδικο , πχ δεκαήμερο ή ετήσιο κόμιστρο για όποιον νόμο θες ή για όλη την επικράτεια, δίνοντας τα στοιχεία του οχήματος, αριθμό κυκλοφορίας και έφυγες.
Ούτε ταμπελάκια ούτε αυτοκόλλητα , ούτε πομποί, ούτε ούφο….
Τον έλληνα το βαθύ κράτος , (που το έκαναν αυτοί που χρωστάνε πάνω από ένα δις), κρατάει συνεχώς ομήρους τους πολίτες του.
Στη Βουλγαρία πληρωνεις μια φορα το χρονο 50€ βινετκα και πας όπου θες…οσες φορες θες όποτε θες, και αυτα ειναι ολα δεν εχει τελη και χαζά
Να το βάλουν 1 ευρώ το χιλιόμετρο. Έτσι και αλλιώς τα ζώα θα τους ξαναψηφισουν😂😂😂😂
Προς το παρόν μας κλέβουν κανονικότητα !!
Telika tha kostosoun polla money oi egkatastaseis Kai to kostos gia tous odigous tha einai triplasio apo oti tora
Katargisei ton diodion oi dromoi den einai asfaleis me ta kagkela pou evalan stous dromois na ta valoun ekei pou prepei oste oi dromoi na exoun dirksodo diafugis xoris pou tha mas parakoloithoun oli tin orar tis kametrs
Φτασαμε να πληρωνουμε διοδια σχεδον οσο βενζινη για :θηνα Θεσσαλονικη. Αυτο λεγεται καταντια κυριοι
Αυτό το ακούω αρκετά χρόνια και δεν γίνεται τίποτα,οπότε μέχρι να το δω δεν πιστεύω τίποτα.
Για το καλο σας ολα ασχετα που ο κόσμος μετατρεπετε σε κόλαση για το καλό σας πάντα ευκαιρία να καταγραφούν και που πας δηθεν για το καλο σας οτι εκαναν και στο ίντερνετ μεσα σε 5-6 χρόνια οτι δεν γράφουν οι μισάνθρωποι στις εγκυρες πηγές τους ειναι θεωρίες συνομωσίας και fake
Να το κάνουν με το μετρό οχι με το χιλιόμετρο πολυ ειναι
Μένω στις ΗΠΑ εδώ και πολλά χρόνια. Οι αυτοκινητόδρομοι που έχουν διόδια χρεώνουν ανέκαθεν μόνο την πραγματική χιλιομετρική χρήση του αυτοκινητόδρομου. Στην Πενσυλβάνια που κατοικώ υπάρχει ο παλαιοτερος κλειστός αυτοκινητόδρομος των ΗΠΑ που πρωτοκατασκευαστηκε στις αρχές του 1950 από τον Αϊζενχάουερ και διασχίζει την πολιτεία από το Οχάιο μέχρι το Νιού Τζέρσει. Τα διόδια βρίσκονται σε κάθε είσοδο και έξοδο του αυτοκινητόδρομου. Με άλλα λόγια δεν υπάρχει πουθενά στα 360 μίλια (580 χιλιόμετρα) σημείο όπου όλα τα οχήματα περνούν διόδια όπως γίνεται στους ελληνικούς δρόμους. Αν μπεις στην είσοδο 10 πχ θα περάσεις από διόδια μπαίνοντας στη ράμπα και θα καταγραφεί μέσω πομποδέκτη η ακριβής μέρα και ώρα που μπήκες. Όταν βγεις στην έξοδο 60 πχ πάλι στη ράμπα αφότου βγεις υπάρχουν διόδια που καταγράφουν την χρέωση για τα χιλιόμετρα που διάνυσες. Βέβαια το πρόβλημα εδώ σε εμάς είναι ότι τα διόδια είναι πάρα πολύ ακριβά (σίγουρα τα ακριβότερα των ΗΠΑ) και η αιτιολογία είναι ότι πάνε στην επανακατασκευή του δρόμου αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία. Νομίζω πως πρέπει να γίνει και στην Ελλάδα αυτό για να πληρώνεις μόνο για όσο διάστημα χρησιμοποιείς την εθνική.
Το πόρισμα βγήκε!
Με τόση ακρίβεια πλέον, και ο έλληνας δεν καταλαβαίνει τίποτα..!!!
Στα μεγάλα αστικά κέντρα οι δρόμοι αδιάβατοι από την κίνηση και στην πλειοψηφία καινούργιων αυτοκινήτων!!!
Αυτοί που βρίσκονται πραγματικά σε οικονομική δυσχέρεια μετρημένοι στα δάχτυλα!
Πάλι μίζες μυρίζει ηλεκτρονικές
Τότε πρέπει να καταργηθούν τα τέλη κυκλοφορίας
05:41 "…και να αξιολογηθεί η λειτουργικότητα ενός πλήρους ηλεκτρονικού μοντέλου χρέωσης…" Δηλαδή, να δούμε αν βγάζουμε παραπάνω λεφτά απ'ότι βγάζουμε τώρα, γιατί αν δεν βγάζουμε παραπάνω ποιός είναι ο λόγος να μπούμε σ'αυτή τη διαδικασία. Όχι στα έξοδα. Στη διαδικασία. Γιατί τα έξοδα ούτως η άλλως θα τα πληρώσουν οι πολίτες.
Από τον παλιό δρόμο
Δέν μαμιουντε λέω εγώ όλοι τούς η απατεώνες με τα πανάκριβα διόδια κάι τα τέλη κυκλοφορίας τούς…Έας είναι καλά ο παλιός ο δρόμος κάι οικονομία στά καύσιμα κάι δέν πληρώνο τούς αλήτες γία διόδια κάι άς πάω κάι 2 ώρες αργότερα γία 500 χιλιόμετρα 😅😂 Αλά είπαμε ο βλάκας ο Έλληνας είναι μόνο γία νά τόν πέρνει κάι πανάκριβα κιόλας κάι χωρίς αντίδραση ίς τήν υγείες σάς βλάκες 😂
Δεν πρεπι να πληρώσουνε ξανά διόδια.καλυτερα από παλαια εθνική οδό και δυο ώρες παραπάνω .εχει ξεφύγει η κατάσταση..
ΘΑ ΜΑΣ ΠΙΑΝΟΥΝΕ ΤΟ ΚΟΛΟΜΕ ΤΟ ΨΙΛΙΟΜΕΤΡΟ ΑΥΤΟ ΤΑΚΟΥΟ ΑΠΟ 5 ΧΡΟΝΟΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ70 ΨΕΥΤΕΣ