Το Dirt Brigada είναι μια χωμάτινη εκδρομή μόνο για γυναίκες! Όπως καταλαβαίνετε, δεν γινόταν να το χάσω!
Ραντεβού του χρόνου κορίτσια!
Το Video “Μια Εκδρομή ΜΟΝΟ με Γυναίκες!” αναρτήθηκε 17/06/2026 στο Youtube κανάλι GreekAdvRiders
Το Dirt Brigada είναι μια χωμάτινη εκδρομή μόνο για γυναίκες! Όπως καταλαβαίνετε, δεν γινόταν να το χάσω!
Ραντεβού του χρόνου κορίτσια!
Το Video “Μια Εκδρομή ΜΟΝΟ με Γυναίκες!” αναρτήθηκε 17/06/2026 στο Youtube κανάλι GreekAdvRiders
You must be logged in to post a comment.
Ο Θεοδοσης δεν άφησε μηχανάκι για μηχανάκι πεσμένο. 😂
Μπράβο παιδιά
Ρε κατακαημένε Θεοδόση, ούτε ο Πύρρος Δήμας δε σήκωσε τόσα βάρη.
❤❤❤
Μπράβο όλα καλά.
Ανοικτή πρόσκληση στις κυρίες να ανέβουν βόρια Ελλάδα για το επομενο event!
ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΒΙΝΤΕΟ!!
Να έρθω από Αγγλία να έρθετε και Μέγαρα μια βόλτα ρε Θεοδόση- Μπράβο στα κορίτσια
Θεοδόσης ο αρσιβαρίστας πλέον 😂! Ωραίο βίντεο και μας έλειψαν αυτα τα light editing
Θεοδόση αν σε πλησιάσει η σύζυγος με τον τροχό από το οδοντιατρείο, δεν είναι για καλό!
Εύγε για την υποστήριξη στις κυρίες.
ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΤΕ ΤΗΝ ΦΡΑΣΗ
Δώσε γκάζι _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _
Θεά η Μαρία 😂❤
μπραβο στα κοριτσια και συγχαρητηρια για ολο αυτο. αποψη μου και χωρις να θελω να κακολογησω ειναι οτι πρεπει τουλαχιστον να το φτανεις το μηχανακι που οδηγεις στο χωμα αλλιως ειναι επικινδυνο να πεσεις και να χτυπησεις. παρτε μηχανακια κοριτσια που να τα φτανεται η προσαρμοστε αυτα που εχετε. ενα himalayan που ειναι στα μετρα σας δεν ειδα στο βιντεο. και παλι μπραβο
Εκτός το ότι μας έχουνε να φτάνουμε τα πράγματα στα ψηλά ράφια τώρα ανακαλύψανε ότι μπορεί να τους φανούμε χρήσιμοι να συκονουμε καί τά μηχανάκια 😂 θα μας παίρνουν δήθεν για παρέα αλλά ο λόγος θα είναι άλλος ευτυχώς δεν είχε λάσπη γιατί εκτός από σήκωμα θα είχε και τράβηγμα 😅
Ωαπ Ώπα χώμα χωρίς προβατίνα δεν γίνεται
Γκαζακι θελει ,χρονια πριν το ειχε πει ο μεγαλος διανοητης και φιλοσοφος
Ενδιαφέρουσα διαδρομή για αρχάριους.. Παίζει κανένα gpx?
αμα ξαναδειτε κανα βιντεο να λενε οτι οι γυναικες δεν χρειαζονται τους ανδρες δειξτε τους αυτο το βιντεο🤣
Υπάρχει location για το δεντρόσπιτο;; πως μπορούμε να το βρούμε;;
Μπράβο στα κορίτσια που συμμετείχαν και μπράβο στην Ειρήνη για αυτό που δημιούργησε από το 0. Θεόδωση μετά τις δηλώσεις για γυναικεία ομάδα αν θελήσεις σπίτι να κοιμηθείς μένω κοντά να ξέρεις, έχει χώρο η αποθήκη 😂😂
Μπραβο σας , τελεια! Μια απορία μόνο , το bmw ειναι οτι πρεπει για ταξιδι… Πως και το φερατε στο τρειλερ?
Ρε Θεοδόση γιατί δεν έκανες την διαδρομή με το GS όλη και το φορτωσες στο τρέιλερ αυτό ήταν σκότωμα και ιεροσυλία